Bazar: Holice a PC Zotac

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Březen 4 14:00:22 CET 2018

On Tue, 27 Feb 2018, Martin Hanek wrote:

> Muzete na to Mintu vyzkouset toto:

Tak jsem se dostal na zkousku tech videii, spoustel jsem to
v prohlizeci Chromium.

> https://uloz.to/live/!rBhYVSZn/fantastic-earth-samsung-full-hd-demo-mkv

Tohle jede ve fullHD , pokud se kamera nehybe jen se hybou veci
v zaberu tak bez cukani, pri pohybu kamery kdy se pohybuje cely
obraz tak to trochu cuka jako by vypadavaly frames.

> https://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY

Tohle bezelo bez cukani, ale v tom "umeni" tezko hledat plynulost.

Akorat mne ten Linux Mint trochu nasral - prestal mi prehravat zvuk.
Uz jsem to jednou resil a vyresil a nepamutuju si jak. Jako by to
cpal na audio zdirky a nepusti to do HDMI. Ukazuje sloupecek ze
se zvuk prehrava na internim zvukovem zarizeni a s HDMI se nechce
skamaradit.. A to uz mi to predtim chodilo.