MECH: napuštění pracovní desky ponku

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Březen 3 23:27:07 CET 2018

Kdysi jsem pouzival fermez, a kdyz jsem resil kuchyn, tak jsem chtel
neco pro to urcene. Bohuzel pod fermez se muze schovat kdeco, obdobne
jako dnes pod denaturovany lih. Cela kuchyn byla nakonec i vcetne
pracovni desky z Ikea, takze jsem na to pouzil to co doporucuji - Olej
na drevo, vnitrni uziti BEHANDLA (Cislo artiklu: 500.703.78). Funguje
jak ma, natirani taky bez problemu.

Radek (benedikt2hw.cz)

dobrý den,