OT: programování plynového kotel BAXI

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Březen 3 13:48:57 CET 2018

Jak jsem tady už psal, provozuji doma kotel BAXI Nuova platinium a teď v
těch velkých mrazech
se to začalo chovat, tak, že když přijde požadavek na topení od radiátorové
větve, tak kotel zvýší teplotu hodně rychle a  směšovací ventil podlahového
topení nestihne tak rychle zareagovat a zabere bezpečnostní čidlo, chránící
podlahovku před příliš vysokou teplotou.
Mám sice ke kotli programovací manuál, ale bohužel některým parametrům moc
nerozumím.
Popis u každého parametru je jen jednořádkový, někdy to jsou jen
bezrozměrná čísla,
u kterých nevím, co znamenají.  Nemáte odkaz na nějaký text, který by
vysvětloval pojmy z regulace plynového kotle ?  Nechce se mi s těmi
nesrozumitelnými parametry nějak moc experimentovat. Raději bych si o tom
mněco přečetl a nastavil to nějak profesionálně.
Na regulaci mám školy, takže bych to snad nějak zvládl.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW