OT: koncovka ke kompresoru

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Březen 2 13:46:13 CET 2018

Původní zpráva ze dne 02.03.2018 od Šerých Jakub:

> ale ouha, zjistil jsem, že zřejmě existuje více typů těch
> kompresorových rychlospojek, což mě při prohlížení toho obrázku na
> ebayi ani nenapadlo.

Těch průměrů je celá řada a jsou k nim i různé přechodky a rozdvojky a
roztrojky apod. Mám jich spousty, protože potřebuji přecházet mezi
různými průměry hadic. Nicméně, pro tebe bude nejlepší, když dojdeš do
nějakého obchodu s kompresory. Tam budou mít všechno.

Když jsem ještě neměl ty spousty přechodek a hadiček, tak jsem řešil
podobný problém. Měl jsem kompresor, který měl nějaký výstup se
závitem, a přišel mi krimpovací stroj, který měl rychlospojku. Naložil
jsem to do auta, přijel s tím do specializované prodejny kompresorů.
Tam jsem to vyložil na pult, chlapík měl za zády celý regál různých
koncovek a všeho možného. A namontoval mi tam tu správnou koncovku,
resp. byly to dva díly dohromady, aby to ve výsledku udělalo správnou
rychlospojku. Koupil jsem i potřebnou hadici a bylo vyřízeno.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz