OT: koncovka ke kompresoru

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Březen 2 12:44:36 CET 2018

Zdravím!
někde na ebayi na mě vykoukla jednoduchá "profukovací/nafukovací sada" ke kompresoru za nějakých 150 kaček, tak jsem to bez nějakých hlubších úvah objednal. Došlo to z Číny za neuvěřitelných 12 dní, ale ouha, zjistil jsem, že zřejmě existuje více typů těch kompresorových rychlospojek, což mě při prohlížení toho obrázku na ebayi ani nenapadlo.
Zatímco kompresor  má vnější průměr trubičky na konci té spojky 9mm, tohle jen 8mm. Dá se někde koupit nějaká redukce? Pod čím to mám hledat?  Našel jsem sice nějaké ty 9mm koncovky, ale mají zas na druhé straně jiné šroubení.

Díky za help

Jakub Šerých