Bazar: Holice a PC Zotac

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Březen 1 14:32:09 CET 2018

Nedávno (no nedávno, nejaky rok to bude) jsem na domácí NAS kupoval HP Microserver. Je to na NAS primo urceny (4 disky, možno i vice přes 5 1/4  šachtu – vejdou se tam 4x2.5 pomoci takového supliku, jsou volne nad 2x PCI sloty nebo pci-e ted nevim takže další radic je mozny). Kupovali jsme to tu na konferenci, protože to byla nějaká akce při odběru x kusu (asi pěti) ze bezkonkurenční cenu cca 3500 (s jedním diskem). Mam to dodnes a plne funkční. Tak třeba se poohlednout timto směrem… Ale mozna ze to bylo primo přes vas :-) a je to uvadeny AMD…

Od: Tomáš Koželuh
Odesláno:čtvrtek 1. března 2018 10:27
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Bazar: Holice a PC Zotac

Malý serveřík s NAS jsem provozoval na dvojjádrovým Atomu (tuším D520?) a i s 1Gbit síťovkou to moc svižně nejelo, rychlost zápisu se pohybovala okolo 40-60MB/s. Na AMD E-350 to jelo na hraně výkonu 1Gbit síťovky, bez problémů okolo 100MB/s. To byl následovník Atomu. U Atomu mě ze všeho nejvíc limitoval počet SATA portů, který byl 2ks a maximálně tuším 4GB ram.
Vše běželo na Gentoo, takže pokud jsem to dobře nastavil, byla tam maximální optimalizace.