Bazar: Holice a PC Zotac

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Březen 1 10:27:35 CET 2018

Malý serveřík s NAS jsem provozoval na dvojjádrovým Atomu (tuším D520?) a i s 1Gbit síťovkou to moc svižně nejelo, rychlost zápisu se pohybovala okolo 40-60MB/s. Na AMD E-350 to jelo na hraně výkonu 1Gbit síťovky, bez problémů okolo 100MB/s. To byl následovník Atomu. U Atomu mě ze všeho nejvíc limitoval počet SATA portů, který byl 2ks a maximálně tuším 4GB ram.
Vše běželo na Gentoo, takže pokud jsem to dobře nastavil, byla tam maximální optimalizace.