Re: OT: Velké mrazy -> frekvence síti klesw6E=

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 1 10:08:46 CET 2018

Pred par rokmi som cital o fasadnom natere, ktory obsahoval vosk s teplotou
tavenia niekde okolo 25 stupnov za ucelom "klimatizacie" v lete.

Zdalo sa mi to ako pekny napad, ale kedze som odvtedy nepocul, ze by sa to
nejako masovo rozsirilo, asi v tom budu nejaki diablici.

wek