Re: OT: Velké mrazy -> frekvence síti klesw6E=

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Březen 1 10:05:13 CET 2018

Ten led má výhodu akumulace tepla (v tomto případě zimy) do fázového
přechodu led-voda což výrazně zlepší bilanci a historie ukazuje že to
skutečně fungovalo - pivovarům vydržel led ve sklepě prakticky celoročně.

Petr