Tlacitka

Pátek Červen 29 10:31:28 CEST 2018

V zařízeních, které jsou venku a jen v plastové skříni, používám
tlačítka PB1715 https://www.gme.cz/p-b1715-green Po pár letech taky
ztrácely kontakt. Teď po zaletování z tlačítka vyloupnu hmatník, vyndám
lupací plíšek (je tam jen vložený) a preventivně dovnitř napatlám
teflonovou vazelínu Ravak na vodovodní kohoutky. Ze začátku jsem měl
tendenci ten lupací plíšek nějak leštit, už u nového tlačítka má
příšerný jakoby zoxidovaný povrch. Ale asi tan povrch má takhle vypadat
:-) spíná to spolehlivě. Tlačítka s vazelínou fungují už minimálně 5 let
bez problémů.
Anděl