Tlacitka

Čtvrtek Červen 28 17:20:34 CEST 2018

V malé kuchyňské váze jsem tlačítka znovuzprovoznil prostříknutím sprejem Kontakt 60
a vážně míněnou pohrůžkou, že je vyměním za tlačítka z Číny. Byly to smd kostičky,
ale už si nepamatuju přesně velikost, prostě takové ty běžné pidi tlačítka, co
vypadají nerozebírací, ale sprej se dovnitř dostal a buď je nevodivý nebo vyprchal,
protože je nezkratoval.

D.O.