Oprava zosika

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 29 09:03:29 CEST 2018

[preposielam]

Ahoj,

rad by som este poreferoval nieco na temu z aprila.

https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2018-April/507714.html

Oprava zosika sa podarila len ciastocne... Zvuk hra velmi cisto a
dobre, skoro ako z rozprávky. Zial chyba sa presunula z výkonového
stupna zosilnovaca do riadiacej casti s mikrokontrolerom. Pri
nastavovani hlasitosti nie su hodnoty na displayi stabilne ale sa
menia +/- 1. Do tejto casti som ale nezasahoval nakolko hlasitost sa
dala aj napriek nestabilite nastavit a zvuk je cisty, co bolo
postacujuce.

"Oprava" spocivala v pridani niekolkych ochrannych prvkov na
sekundarnu stranu transformatora, je to sice riesenie "hrubou silou" a
osobne, moc ho nedoporucujem, ale zatial je funkcne a nikto sa
nestazuje.

To, ze su tam problemy so sietou, som sa dozvedel az dodatocne a len
cistou nahodou.
Rad by som sa este podakoval za ironicku poznamku p.Trollera ku
problemu, o chybe v mikrokontroleri. Zda sa, ze mal pravdu. Myslim, ze
pri dalsich krokoch by som skoncil pri potenciometroch a kontoxe... :)

A teraz mi mozete napisat, aky som blby inzinier a servisny technik... :)))

p.s.: Kam mam ekologicky vyhodit stare vysusene elektrolity? Mozem ich
odniest do GME?!