oprava zosika

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 11 21:26:20 CEST 2018

[preposielam od read-only clena]

Dostal sa mi do ruk audio zosik s tym, ze v nom zacalo kratko pukat.
Schema sa da najst na:

https://www.hobbielektronika.hu/forum/getfile.php?id=283310

Vymenil som v nom vsetky elyty na doskach s TDAxxxx. Spatna referencia
bola, ze zvuk sa zlepsil a hlasitost pukania sa znizila, ale
neodstranila. Puka aj nadalej v rytme puk - pauza - 3 puky - pauza a
tak dokola. Neviete mi prosim este poradit, co s tym dalej, resp. kde
by mohla byt chyba? Je to standartne zapojenie a standartny postup som
uz realizoval. Zial nepomohol a treba hladat dalej. Problem je ale v
tom, ze nemam potrebne meracie vybavenie a bez neho do toho nechcem
zbytocne liezt, vzhladom na to, ze tam je miestami vacsie napatie ako
je bezpecne...

Nemate prosim niekto este nejake napady, kde hladat zdroj pukania a co
s tym? Velmi pekne dakujem.

p.s.: Ja viem, kupit novy by bolo najlepsie a najcistejsie riesenie,
ale este zatial sme neprekrocili budget na opravu a preto badame
dalej...