Kondenzatory NP0/CG0

balu balu na k-net.fr
Pátek Červen 29 01:22:01 CEST 2018

Ale hej, teraz ich tam mam 212 paralelne. Je to len jeden kus
zariadenia, takze by sa to dalo akceptovat. Len stale nie som stotozneny
s tym, ze budem pajkovat hranol o hranach 7 krat 6 krat 5 kondenzatorov.
Mozno pyramidka, alebo pagoda by bola esteticky zaujimavejsia. Dam to do
stredu dosky a navhrnem obvod okolo :-)