Re: Klávesnice a kalkulačka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červen 26 09:59:53 CEST 2018

Ahoj,

ne ne, klávesnice bez kláves je užitečná v open space kancelářích. Ta moje má velikost donglu pro bezdrátovou myš a klávesy si "vymejšlí". Vymejšlí si je v dlouhých intervalech (15 min) a vymejšlí si takové ty bílé klávesy, jako je CapsLock, Alt+Tab, BackSpace, Win + L a tak dále.
Prostě to jen zmata toho, komu jí zasuneš do portu. Všichni se náramně baví tím, že mu radí, jak nemá nad klávesnicí svačit a nemá si pokládat telefon na kabel od klávesnice a tak.

Prostě lumpárna

---------- Původní e-mail ----------

Od: Pavel Poucha  pavel.poucha na papouch.com

Komu: HW-news  hw-list na list.hw.cz

Datum: 26. 6. 2018 9:09:48

Předmět: Re: Klávesnice a kalkulačka

Zdravím,

tak daleko bych zajít nechtěl, abych mě tlačítko pro kalkulačku mimo klávesnici :-) I když hardware na tu bych tady někde také našel, dodávali jsme kdysi desky chovající se jako klávesnice jednomu výrobci herních automatů.

A k čemu jsou klávesnice bez tlačítek? Aby naběhl systém?

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com