Re: Klávesnice a kalkulačka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Červen 26 09:06:40 CEST 2018

Zdravím,

tak daleko bych zajít nechtěl, abych mě tlačítko pro kalkulačku mimo
klávesnici :-) I když hardware na tu bych tady někde také našel, dodávali
jsme kdysi desky chovající se jako klávesnice jednomu výrobci herních
automatů.

A k čemu jsou klávesnice bez tlačítek? Aby naběhl systém?

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com