Re: Pocínovaný plech.

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červen 23 19:38:05 CEST 2018

 23.6.2018, 19:33:12

Krom CNC frezek, existuji i CNC vysekavacky, ty to zvladnou
se standardnimi nastroji.
Jenze, nekdo tu zakazku musi nacenit, nekdo naprogramovat
masinu, nekdo hotove plisky zabalit a predat k preprave,
nekdo udelat vsechny souvisejici papiry, atd.
Takze ano, oproti cene pouziteho materialu, se to prodrazi
docela vydatne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz