RE: Pocínovaný plech.

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Červen 23 08:35:51 CEST 2018

Vysekat se to dá i bez přípravku běžnými razníky. Mají různé tvary a rozměry. Není problém vysekat díly, oblouky...
Vysekává se z tabulí plechu do tl. několika mm. Nevím, jak je to s takto tenkým plechem.

Třeba tento stroj umí vysekávat až do 6 mm plechu. Minimum neuvádějí:
https://www.trumpf.com/cs_CZ/produkty/stroje-systemy/derovaci-stroje/trupunch-2000/

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, June 23, 2018 1:49 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Pocínovaný plech.

No nevím, ale když má mít ten obdélník nějaké nožičky, tak to asi nepůjde jen tak nastříhat nějakým univerzálním nástrojem.
Takže spíš laser (ale tam bude možná problém to pocínování), nebo si nechat udělat vysekávací přípravek, což se ale pro 100ks asi slušně prodraží.

Aby to nebyl požadavek z kategorie "jen" (jde _jen_ o ...).

PL