[OT:] Nahrada TeamVieweru

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Červen 20 14:16:55 CEST 2018

Zdravim,
nepisete jestli Win, nebo linux ...
kazdopadne:
- pod linuxem je podporad remote desktop primov systemu, zkousel jsem to asi pred pulrokem - docela dobry.
Ale bylo to jenom v ramci domaci site.
Myslim si vsak, ze by to slo i kdekoliv jinde, kde je prima IP, nebo je mozne port forwarding, ci tunelovani.

- pod windowsem by mela byt ze strany OS taky podpora, aspon neco podobneho jsem zaregistroval, ale to jsem nikdy nepouzil.

  Sam