[OT:] Nahrada TeamVieweru

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Červen 20 14:13:53 CEST 2018

Dobry den,

nahradu za TV shanim uz hodne dlouho a bez uspechu.

Mozna by slo pouzit bezplatnou verzi Ammyy: http://www.ammyy.com/en/buy.html

Kolega si chvali vzdalenou plochu pres Chrome
https://chrome.google.com/webstore/detail/chrome-remote-desktop/gbchcmhmhahfdphkhkmpfmihenigjmpp?hl=cs
Na vzdalenem pc pak musi mit Chrome s prihlasenym uctem.
Ja s ni zkusenosti nemam.

Ja mam na par Windows pc, ktera mam ve sprave VNC server + OpenVPN klienta.