Funkce Li-Ion akumulatoru ve sroubovaku Parkside

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Červen 17 21:08:02 CEST 2018

On Sat, 16 Jun 2018, Jan Kuba wrote:

> Mám Makytu a není  tam podvybití  nijak řešeno. Prostě se články vybíjejí
> dokud obsluha baterky ždímá :-(
> Preventivně vyměňuji akublok  při práci ještě před znatelným  poklesem
> výkonu, zatím aku drží ( asi 6 let )

Chci se zeptat - na kolik voltu by se ten aku mel vybijet ? Obsahuje
5x Li-Ion clanek seriove .

Ja to zatim vybijel na 17.3V a to z toho dostanu tak 80% jmenovite
kapacity. Meril jsem stav tech dvou dalsich vyvodu a pri vybiti na
17.3V se nemeni.