Funkce Li-Ion akumulatoru ve sroubovaku Parkside

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červen 16 11:25:24 CEST 2018

Mám Makytu a není  tam podvybití  nijak řešeno. Prostě se články vybíjejí
dokud obsluha baterky ždímá :-(
Preventivně vyměňuji akublok  při práci ještě před znatelným  poklesem
výkonu, zatím aku drží ( asi 6 let )

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>