C: #define, XC8

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 15 22:34:26 CEST 2018

Nemám v úmyslu Vás chytat za slovo a snad jsem to ani neudělal.

Já v C++ neprogramuju. Ale pokud si pamatuju, tak přetěžování funkcí muselo
být volání jednoznačně poznatelné podle počtu a/nebo typu parametrů.
Vy to ale chcete rozhodnout při stejném typu (jsou na sebe konvertovatelné)
jen podle hodnoty toho parametru.
Tak bych skoro řekl, že to by možná nešlo ani v tom C++, které to jinak
podporuje.
Ale třeba se pletu.

PL