OT arduino, was: co s digitrony

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 15 08:33:01 CEST 2018

> Jinak na Arduino nenadávejte a zkuste místo toho vytvoøit ten vᚠideální
> systém, jak se uchytí.

Toto bolo asi na mna. Ja som vravel, ze ten argument nie kazdy pochopi.

Ale skusim to este raz a pomaly: ja nenadavam na arduino ako je (aj ked aj
ano, ale to su ine argumenty a inde, a o to tu teraz nejde); ale na to, ze
je to prejav premarnenej prilezitosti. A ta prilezitost bola jedna, toto
sa nezopakuje, panta rhei.

> pro ten úèel, který
> potøebují jim to funguje a hlavnì dotyèná vìc by se obvyklými nearduinovými
> postupy vynalézala o 10-20 let déle.

To jednak urcite nie, druhak by existovalo ta ina, lepsia verzia.

Tiez sa opakujem, ale taketo "jednocipy blizsie k masam" existovali aj pred
arduinom - PICAXE, BASIC STAMP, 8051-BASIC (myslim, ze som to dal spravne
v opacnej chronologii).

wek