OT arduino, was: co s digitrony

Čtvrtek Červen 14 11:41:25 CEST 2018

Tak, tak. Koupil jsem si ardurino, že do něj budu cpát data a ardurino
mi je bude posílat přes wifi na internet. Zatím mi to tady leží na
stole, ale doufám že rozchodit tohle nebude nějaký velký problém.
Kdybych tohle celé měl studovat a programovat s mým oblíbeným Silabsem,
asi by to bylo na dlouho.
Anděl