OT arduino, was: co s digitrony

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červen 14 10:54:52 CEST 2018

Jestli se k tomu mohu vyjádřit tak si myslím, že Arduino používá buďto
ten, který toho z elektroniky moc neumí, ale umí trochu programovat a
chce si dát ze zajímavosti něco dohromady nebo ten (to je na tom
druhém konci), který by to sice dal dohromady klasickou cestou, ale
chce rychle výsledek (zvlášť když už to před ním někdo x krát dal
dohromady a nechce od toho nic extra). Třeba chci pro syna chci
vylepšit vláčky (digitální) o nějaký ten přejezd a osvětlení vagónu
(tyto dva případy mě napadly jako první, aby to ten ovál trochu
oživilo) a bez Arduina by to sice taky šlo (stejně bych použil nějaké
hotové DCC knihovny) a nechce se mi trávit čas vymýšlením něčeho co už
někdo dal dohromady (hlavně ten čas nemám, kluk usne třeba i ve 22:30
a to už toho člověk moc neudělá a víkendy s ním jsou pro tuhle činnost
zabitý). Takže jediný rozdíl by byl v tom, že bych měl AVR (nebo
STM...) na své destičce, kterou bych ovšem musel nejspíš nechat někde
vyrobit (či i na té Arduino bez zavaděče). Jádro programu bez té DCC
knihovny by bylo v podstatě stejné. Ten čas, který mi zbyde raději
věnuji na jiné aktivity...