velkost suborov z Eagla

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 14 09:30:28 CEST 2018

[preposielam]

Dakujem vsetkym za odpovede a vysvetlenia. Nevedel som, ze si eagle
uklada do suboru aj cele kniznice. Ako som napisal, vedel som len, ze
dnes to vsetko bezi na textových xml. Zda sa mi ale, ze je to dnes
nejaky dohodnuty standart, ktory prevzali postupne vsetci výrobcovia
softu alebo je to sucast OS... Az tak velmi do toho zase ako cisty
uzivatel nevidim.

Pre mna ma tento novy format dva prakticke dosledky. Prvy, ze nativne
subory zacali byt podozrivo velke a soft sa spraval pri praci s nimi
tak nejako cudne a druhy ten, ze moj osem rokov stary celeron sa pri
ukladani temer kazdeho jedneho kliku do 500kb+ xml - suboru vzdy
trochu "sekol" az prestal program chvilami reagovat, takze praca sa
stala nepohodlnou a otravnou. Takze ak mam byt uprimny zase bude treba
kupit vykonnejsi hardware... Len mi dost tazko posudit, co je
vykonnejsie 8GB+Pentium Quad Core alebo 4GB + i5 Duo Core... Takze je
zase nad cim premyslat a popri praci "skumat" postarsi soft.