co s digitrony

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Středa Červen 13 14:11:53 CEST 2018

Zdravím,

Řeším tu takové dilema - co s digitrony.

Od tchána jsem jich dostal předloni hromadu (cca 300ks), neb dělal přímo v
Tesle, kde je expedovali, tak jsem celé rodině a známým vyrobil několik
hodin.

Mám k dispozici stále několik ZM1040, ZM1020, ZM1080 a nějaké itrony IV-6.
Ale říkám si, co s tím. Hodiny jsou všude a vyrábět si z toho voltmetr,
čítač, nebo něco podobného nehodlám, ale jelikož mám digitrony rád, hledám
pro ně nějaké uplatnění.

Nenapadá někoho, co by šlo udělal za konstrukci s použitím digitronů? Něco
smysluplného, u čeho se dají "zabít" dlouhé zimní večery ;-)

R.