STM32 s osmi ENC vstupy

Neděle Červen 10 19:50:46 CEST 2018

Ano, to je ta prvni moznost ktera me napadla jako reseni. A nezna nekdo
bezne dostupny osvedceny interface obvod (pres SPI treba), ktery by se
dal pouzit misto toho slave procesoru a nemusel se programovat? Treti
moznost je FPGA, ktere v nekterych verzich stejne bude, ale zas by tam
pak muselo byt vzdy...