OT: lacna farebna laserovka

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Červen 8 20:02:11 CEST 2018

Zdravim,

PS: apropo lih na gumicky podavace: krasny ortel smrti vysusenim :)
samozrejme zalezi na cetnosti cisteni.

i kdyz je fakt, ze jsem pouzival nejradeji Clin - jenomze on krome lihu
obsahoval i nejakou latku, ktera 'mazala' tu gumu.
takze lih setrel veskerou spinu, voda vyplavila prach, mazadlo 'zaneslo'
spary, ktere vznikly vysusovanim.

ale to byla jeste stara receptura s lihem. ten smejd, co pak zacali
delat, ten je uz k nepouzitku: akorat vsechno rozblemta, prach z papiru
zustava a jeste to pak dela mastny fleky na papire.

dnes nevim, cim bych to cistil, to mozna poradi nekdo jiny.

   Sam