OT: lacna farebna laserovka

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 4 23:02:33 CEST 2018

Levnou novou barevnou laserovku koupíte v dnešní době za pár korun. Když
vám ale dojdou startovací cartridge, které v ní jsou, a budete muset
koupit 4 nové, tak vás to vyjde na dvojnásobek ceny tiskárny. Já osobně
bych teď koupil nějakou inkoustovou tiskárnu, do které se dolévá
inkoust. Do Canonky vyjde jedna lahvička s inkoustem (originál) na
nějakých 160Kč, a je v ní 135ml.

Aleš Filip