Funkce Li-Ion akumulatoru ve sroubovaku Parkside

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 4 14:27:25 CEST 2018

On Mon, 4 Jun 2018, Havran Jiří wrote:

> Cau, veskera chytrost je v akumulatoru vcetne balanceru. Tri vyvody byvaji obvykle: minus, plus spotrebic (vybijeni), plus nabijeni.

Diky, takze by stacilo jen pripojit spravne dratky na muj stary
sroubovak a o vic se nemusim starat ? To by bylo super.

> Ale tento typ uz nikde nevidim, jen baterku s dvojitou kapacitou. Asi 5*2 clanky paralelne...
> https://www.lidl-shop.cz/PARKSIDE-Akumulator-4-0-AH-PAP-20-A3/p100239276

Ten je nejaky plnotucny. To co jsem posilal ja je akce co bude az
pristi tyden.