Funkce Li-Ion akumulatoru ve sroubovaku Parkside

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Pondělí Červen 4 14:14:59 CEST 2018

Cau, veskera chytrost je v akumulatoru vcetne balanceru. Tri vyvody byvaji obvykle: minus, plus spotrebic (vybijeni), plus nabijeni.
Ale tento typ uz nikde nevidim, jen baterku s dvojitou kapacitou. Asi 5*2 clanky paralelne...
https://www.lidl-shop.cz/PARKSIDE-Akumulator-4-0-AH-PAP-20-A3/p100239276

S pozdravem Raven

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Monday, June 04, 2018 1:08 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Funkce Li-Ion akumulatoru ve sroubovaku Parkside

Dobry den

koukal jsem ze Lidl bude mit v akci nabijecku a Li-Ion aku 20V za slusnou
cenu. Mam stary NiCd 18V sroubovak a rikal jsem si ze bych jej zkusil
predelat na tyhle aku :

     https://www.lidl.cz/cs/nabidka.htm?articleId=13841
     https://www.lidl.cz/cs/nabidka.htm?articleId=13842

Nevite jak tyhle akumulatory funguji ? - ma to vestavenou nejakou ochranu
proti vybiti primo v akumulatoru nebo to hlida sroubovak ? Eventuelne
k cemu je ten treti kontakt na baterce ?

Zdravim