Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Červen 2 10:50:42 CEST 2018

[preposielam]

dakujem velmi pekne za odpoved. Bol som dnes trochu rozlietany a
dostal som sa k odpovedi az teraz. Podvecer som bojoval s novym
telefonom a som z toho uplne vycerpany a k.o., potrebujem 4 funkcie a
nic viac, ale to co tam je, je uplny cvokhaus...

K tomu eagle, ze je zmrseny, to viem. Ale je to snad jediny komercny
soft za par korun, aj ked s obmedzeniami. Ten KiCad ma tiez nejake
obmedzenia pre komerciu, tak som sa rozhodol obetovat 15E a vyskusat
to. Len som narazil na tie webove shopy. Farnell ponuka 10%, ale
nedoklikal som sa nikde ku objednavaniu. Autodesk mal do vcera 20-25%,
podla tej ci onej web-stranky, len ten zasa potrebuje email a
registraciu, co im prilis nechcem davat. Navyse kedze som zo SR, tak
to vlastne kupujem kdesi z Anglicka ci odkial... Mam sice nejaku free
verziu 7.x.x, takze na vyskusanie to snad postaci ale podla toho, co
je na webe, tak ta 9.x.x nebude o nic moc lepsia... Akurat rozmery
euro karty. Este som rozmyslal nad PADS-Maker, ale neviem sa nikde
dopatrat ku textu licencie, aj ked kdesi pisu, ze je to pre startupy a
teda mohlo by to byt aj na komercne projekty, ked sa zadari. Takze ja
teraz tak trochu matam, co pouzivat. A skusam.

Mausel ma postovne na Slovensko 10E, cim uplne vypadol zo zoznamu.
Takze zostal Mauser, Digikey a Farnell cez lokalne zastupenie. No a s
tym sortimentom, zrejme som narazil zase na nejaky vybehovy typ, lebo
aj Mauser ma nejake poznamky pri niektorych puzdrach (DIP) a nasiel
som app.note z roku 1996... Zlata dobra max712. Zial je tiez uz out.

Takze takto to je... Ale aj tak dakujem za par vasich minut casu a odpoved.