Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 1 21:53:34 CEST 2018

 1.6.2018, 21:48:06

V sortimentu, ktery nakupujeme mi, je na tom Farnell
aktualne hure nez Mysak, ale myslim ze tomu tak bylo vzdy.
Coz neznamena, ale ani nevylucuje, ze zuzuje sortinent.
Takze na tu otazku, neumim odpovedet.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz