Re: výběr počítače - jak přestěhovat Linux

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Červen 1 13:50:56 CEST 2018

Diff bych delal s puvodni cistou instalaci - konfiguraci a nasledne se
rozhodnout co prenest.
Ono se za tu dobu meni docela konfigurace a neco se resi jinak. Vy spis
potrebujete vedet co zde bylo pouzito. Jak jsem psal je dobre psat
popisy zasahu s autorem. Pote dle autora nejdete vsechny zmeny v systemu
a vite co se ma udelat.
Musite si nastudovat co se dela v tom systemu a verzi a jak, meni se to
a nekdy nahradite jinym balikem. Vyhodou snad je, ze novejsi verze maji
vetsinou lepsi instalaky i kompletne system, tak jde rychleji nez ty
stare instalace a balicky.
Jirka