Re: výběr počítače - jak přestěhovat Linux

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Červen 1 13:40:06 CEST 2018

Mimochodem, co tak sehnat puvodni verze balicku s default configy, nekam
je vybalit a pak delat diffy.

A dtto, pak ty rucne upravene diffy strojove aplikovat na novou
instalaci a nechat si to na priste, misto toho hledani - umet rovnout
vytvorit novou instalaci s vlastnimi upravami.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>