[OT] kompresorova autochladnicka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Červenec 31 10:18:05 CEST 2018

V tech patronach neni obarvena voda. Jednu uz jsem samozrejme otevrel a
vytekla z toho latka nejvic podobna mazlavemu mydlu. Co to je netusim, ale
obarvena voda rozhodně ne. Jinak mam patrony, ktere pri -16°C zcela
zmrznou, a trochu se nafouknou, jine uvnitr stale splouchaji.  Takze
nevylucuji, ze v necem mozna voda opravdu je.