Kto si hraje nezlobi

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Úterý Červenec 31 09:45:25 CEST 2018

Ja bych asi jeden az dva co slouzili na vyvolavani cisel asi nasel.
Jsou tam tusim 3 ty samostatne jednotky, ale jen cisla.

J.V.
-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Monday, July 30, 2018 11:39 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Kto si hraje nezlobi

uz aj do renomovaneho zahranicneho laboratoria dosli moresy "nova doba:
host vyhazuje vrchniho". Rozumej cim viac ma dnesny student v hlave nasrano, tym vacsie ma sebavedomie a povedomie o svojich pravach. Akurat robit ani za boha nechce...

Potreboval som sa trochu ukludnit tak som sa rozhodol cez vikend robit nieco uzitocne. Moj iny byvaly student (tento bol ale vyborny) mi zohnal
7 pragotoronov zo stanice niekde na vychodnom Slovensku. Este stale su tam napisy "Svidnik", "Humenne", "Nenastupovat", "Zajazd", "ROH", "Meskanie viac ako 480 min." a podobne.

Trochu som sa pohral a mame novu stranku 1 od LHC:
https://op-webtools.web.cern.ch/vistar/vistars.php?usr=LHC1

ale v trochu hlucnejsej verzii
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/LHC_fixed_display/

operatori to chcu do riadiaceho centra, ale uz nemam dalsiu sadu pragotronov :-)

kazdu chvilu by mali dojst plosaky na displej so 60 digitronmi, ktory bude ukazovat intenzitu zvazku a dnes mi dosli 100mm VFD sedem segmentovky na zobrazovanie cisla fillu. Myslim, ze este jeden vikend s tym stravim :-)

b.