OT: Kto si hraje nezlobi

balu balu na k-net.fr
Pondělí Červenec 30 23:38:38 CEST 2018

uz aj do renomovaneho zahranicneho laboratoria dosli moresy "nova doba:
host vyhazuje vrchniho". Rozumej cim viac ma dnesny student v hlave
nasrano, tym vacsie ma sebavedomie a povedomie o svojich pravach. Akurat
robit ani za boha nechce...

Potreboval som sa trochu ukludnit tak som sa rozhodol cez vikend robit
nieco uzitocne. Moj iny byvaly student (tento bol ale vyborny) mi zohnal
7 pragotoronov zo stanice niekde na vychodnom Slovensku. Este stale su
tam napisy "Svidnik", "Humenne", "Nenastupovat", "Zajazd", "ROH",
"Meskanie viac ako 480 min." a podobne.

Trochu som sa pohral a mame novu stranku 1 od LHC:
https://op-webtools.web.cern.ch/vistar/vistars.php?usr=LHC1

ale v trochu hlucnejsej verzii
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/LHC_fixed_display/

operatori to chcu do riadiaceho centra, ale uz nemam dalsiu sadu
pragotronov :-)

kazdu chvilu by mali dojst plosaky na displej so 60 digitronmi, ktory
bude ukazovat intenzitu zvazku a dnes mi dosli 100mm VFD sedem
segmentovky na zobrazovanie cisla fillu. Myslim, ze este jeden vikend s
tym stravim :-)

b.