RE: programování

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Červenec 30 10:39:25 CEST 2018

Ano, to chápu, že jedna věc je dostat je do PC, do nějaké aplikace, chtěl jsem to dávat přímo doma na server do SQL, stejně mi tu běží pár aplikací na SQL, tak vytvořit další databázi není problém, bylo by to i jednodušší na další zpracování. Ven bych to nedával, nechával bych to zaroutované pouze ve vnitřní síti a přístup z venku mám přes VPNku.
Mně šlo o to si vyrobit něco mezi tím, tedy zpracování dat po sériové lince a dále to poslat do databáze SQL - sériová linka je pro mě problém, ale SQL nemám problém nastavit a dále si to někde jako PHP zobrazit na vnitřní adrese 10.0.x.x. jako web aplikaci na mobilu - ale to je zase pro mě problém. PHP rozumím omezeně.

Jak jsem tedy psal, nechám to na kolegovi, budu se mu asi koukat pod ruce, a základ mi nastaví on a zbytek nějaké tabulky v PHP si pak asi nastavím už sám...

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Monday, July 30, 2018 10:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: programování

No já nevím, ale jedna věc je číst sériovou linku do PC (a je jedno
jakým způsobem) a druhá je jak data dostat do mobilu. To jsou úplně
odlišné přístupy a tam už asi nebude tak jednoduché data do mobilu
dostat a to tak, aby to bylo i trochu zabezpečené, aby se k tomu
nedostal i někdo jiný. Možná na to jít právě tím jednočipem? Data
něčím přečíst a třeba pomocí ESP8266 (čí data rovnou číst tím) je
dostat někam do internetu (nějakého cloudu) a na ty pak nahlížet
mobilem? K celému tomuto řetězci asi počítač potřeba nebude.