Re: programování

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Červenec 30 10:24:10 CEST 2018

No já nevím, ale jedna věc je číst sériovou linku do PC (a je jedno
jakým způsobem) a druhá je jak data dostat do mobilu. To jsou úplně
odlišné přístupy a tam už asi nebude tak jednoduché data do mobilu
dostat a to tak, aby to bylo i trochu zabezpečené, aby se k tomu
nedostal i někdo jiný. Možná na to jít právě tím jednočipem? Data
něčím přečíst a třeba pomocí ESP8266 (čí data rovnou číst tím) je
dostat někam do internetu (nějakého cloudu) a na ty pak nahlížet
mobilem? K celému tomuto řetězci asi počítač potřeba nebude.