[OT] kompresorova autochladnicka

Neděle Červenec 29 18:59:13 CEST 2018

To se mi ještě nikdy nestalo, ani s 1.5l ani s malou 0.5l, bublinkatou i obyč. Bežně
je mrazízme doma v mrazáku na cestu (postupně pak upíjíme rozmrzlou část).
Zato se mi v autě mrazem otevřela 0.5l plechovka Shock - to je ale hnusnej lepkavej
sajrajt, když není tam kde má být!

Malou lahvičku s minerálkou jsem viděl "instantně zmrznout" - vlezli jsme pří silném
mrazu do auta, byla tekutá a zatímco jsem ji držel v ruce a říkal to je divný že
nezmrzla, tak zmrzla. V očích dětí jsem byl náhle mocný čaroděj :-)

D.O.