[MECH:] Frezovani hliniku

ToMaS tomas.hum na worldonline.cz
Sobota Červenec 28 13:41:58 CEST 2018

Uplne to sem nepatri, ale zeptam se, jakou CNC frezku by bylo vhodne
poridit do firmy. Naroky spise neurcite, financni limit spise nizsi.
Ale rekneme do 2mm hliniku by to melo umet udelat diry na konektory.
Urcite nebude potreba delat zelezo, rekneme plast, laminat, hlinik.
A pracovni plocha nemusi byt nejak zvlast velka. A program na ovladani
kdyby byl intuitivni :-).

Diky za prvni nastrel po cem se divat