Knihovny pouzder KiCad 5.0.0

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červenec 27 16:31:39 CEST 2018

Ja to robim tak, ze pouzivam
len par kniznic. Ano, ak mate nalinkovanych 10000 puzdier
z ktorych 9900 vobec nepouzivate tak je to pomale

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, July 27, 2018 4:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: Knihovny pouzder KiCad 5.0.0

U mně s tímhle taky problém nebyl, jen se mi zdá divné, že tam mají rozdílné layouty pro SMD R a C. To mi přišlo jako typická "eaglovina", protože tam jsou vždy pouzdra, značky a součástky ve společné knihovně a je to jedna z věcí, co mi na Eaglu vadily.

A teda rychlost instalace (a taky práce s knihovnami) je na NTB s HDD srovnatelně příšerná, jako u molochů diksutovaných v sousedním tématu o programování. I po zkušenostech s OO mi přijde, že v tomto ohledu Open Source ty komerční softy dohnal, až předehnal.

Zajímalo by mě, zda tam lze nějak nastavit, které knihovny se používají (a tedy načítají při otvírání knihovních dialogů) a které ne. Tohle snad všude mimo Kicad problém není.

PH