OT: Re Notebook

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 27 15:45:01 CEST 2018

Mě ta poznámka přišla v dnešní době jako velmi věcná a důležitá. A je
jedno, jestli je to moje dítě, nebo cizí...  Pravda, mohla to být
označeno  OT.

Byl jsem se synem u doktorky ( před odjezdem na elektrotábor  dostal
chřipku ) a veškeré dětské osazenstvo v čekárně  dřímalo v ruce nějaký
mobil, nebo tablet.  Včetně dětí okolo 3 let věku.  Hrozný to pohled. Jedna
maminka si dovolila mobil synkovi před vstupem do ordinace odebrat a to byl
kravál. Ještě teď neslyším.  Hnus velebnosti.  Tenhle stav se týká nás
všech, jsme za to tak  trochu zodpovědní..

 Mimochodem u nás audioknihy ( pohádky ) nefungovaly. Musel u toho být
vypravěč, protože posluchač se každou chvíli na něco ptal. Třeba co je to
dukát, nebo jestli je v knížce k pohádce nějaký obrázek atd...

Blbý je, že jsem u toho usínal dřív, než posluchač.  I když třeba pohádky
pro unavené rodiče byly zajímavé. ( Viewegh )

Sorry , nedalo mi to se neozvat ...

JaKub