[MECH:] Frezovani hliniku

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Červenec 27 10:12:26 CEST 2018

Na chlazeni/mazani hliniku na prototypy... se da uvazovat i ofuku
tryskou vzduchem s tim, ze se tam pridat voda s lihem - obcas se smicha
kapka ke vzduchu. Neni to mlha, staci doopravdy malo. Neni to olej, aby
vsechno lepilo vsude. Je to voda s lihem, kde lihu muze byt mensi
procento. Videl jsem to, ale zatim nepouzil. Zvetsili tim rychlost
obrabeni, hladkost povrchu, zivotnost nastroje. Na seriovou vyrobu to
neni, tam to na profi  masinach vyrobi xx nasobne rychleji.
Jirka