[MECH:] Frezovani hliniku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 26 23:49:25 CEST 2018

Pokud používáte karbidový nástroj s malým průměrem (takové ty klasické
levné frézy z Číny), tak bych tomu asi dal max. otáčky. I tak ta řezná
rychlost
bude ještě pořád celkem nízká.
A posuv tak 0.03mm na zub.
Hloubku úběru samozřejmě podle tuhosti stroje, ne víc než 1/2 průměru
(je-li to drážka na plný průměr frézy).

PL