[MECH:] Frezovani hliniku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červenec 26 23:40:08 CEST 2018

Díky, zkusím, jen teď líh nemám, může být IPA?

Bez chlazení to fakt nejde? Najít "svatý grál", kombinaci rychlosti a
otáček? Já hlavně nevím, kterým směrem se ubírat, jestli zpomalovat řez,
nebo naopak, hnát to, co fréza snese - někde jsem četl hezkou poznámku o
frézování plexi: "co nejvyšší otáčky a co nejvyšší posuv - než si to
plexi vimne, že mu někdo ubližuje, tak už je z něj špona", nebude tady
platit něco podobného?

Jinak co se týká materiálu - je to tažený profil od Fischera, tak bych
předpokládal, že na krabičky použijou něco, co se dá obrábět, když už to
za tím účelem prodávají. Každopádně zmínku o použité slitině se mi teď
nepodařilo dohledat.

Pavel Kutina