Re: Jak na podsvícení LCD displeje 16x2

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 26 03:15:45 CEST 2018

 26.7.2018, 3:04:05

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jan Waclawek napsal:

> Aha, takze jeden z tych dalekovychodnych kamaratov TME... :-)

> Napajacie napatie je od 5V, a drop od 1V... vystupne charakteristiky
> ukazuju, ze ten drop je dany pouzitym pomerne chudobnym MOSFETom...
Ubytek je umerny proudu, takze pokud se bude vyuzivat jen
polovina rozsahu, bude do 0,5V, i s napajenim pravdepodobne
pujde jit kousek dolu. Vsechno je o tom, o jakou konstrukci
se jedna, zda je nutne dodrzet jm. udaje, popr. i s nejakou
rezervou, nebo je mozne, tu hranici prekrocit na opacnou
stranu.
Ano, konstrukter by mel vedet, co dela. Ale presto ze jsem
jiz starsi pan, ktery videl ledacos, neustale mne prekvapuji
pripady, kdy tomu tak zjevne nebylo. A to i tam, kde bych
nejake amaterske bastleni, opravdu necekal.